top of page

Regulamin

REGULAMIN Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Edukacja – Prawo – Psychologia” PARADOGMA

§ 1 Postanowienia ogólne



 

1. Ogólnopolska Konferencja Naukowa PARADOGMA „Edukacja – Prawo - Psychologia” odbywa się w dniu 24 czerwca 2025 roku (dalej jako „Wydarzenie”).

2. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie PARADOGMA ul. Sadowa 18C/21, Sanok, REGON: 541615228 NIP: 687-198-68-69 (dalej jako „Organizator”) przy współudziale Uczelni Państwowej z siedzibą w Sanoku, ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok, NIP: 687-17-40-766 oraz Uniwersytetu Śląskiego z siedzibą ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice (dalej „Współorganizatorzy”).

3. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że wzięcie udziału w Wydarzeniu i wstęp do budynków oraz na teren, gdzie odbywa się Wydarzenie (ust. 5 poniżej) jest równoznaczny z zaakceptowaniem Regulaminu.

4. Szczegółowe informacje o Wydarzeniu i programie znajdują się na stronie internetowej Wydarzenia: https://www.facebook.com/events/650291551302984 oraz www.paradogma.pl

5. Wydarzenie odbywa się w wyznaczonych częściach jednostek organizacyjnych Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku (dalej jako: „UP”):

1. Aula Centrum Sportowo-Dydaktycznego,

2. Dodatkowe sale będące własnością UP.

5. Organizator i Współorganizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany jednostek wskazanych w ust. 5 powyżej za uprzednim powiadomieniem dokonanym za pośrednictwem strony internetowej Wydarzenia, o której mowa w ust. 4 powyżej.

6. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian Regulaminie Konferencji oraz zobowiązuje się do publikowania na stronie internetowej aktualnych informacji.

§ 2 Program konferencji

 

1. Program Konferencji obejmuje:

1. Konferencję naukową składającą się z doniesień ustnych wygłoszonych przez zaproszonych gości,

2. Sesje warsztatowo-edukacyjne dla dzieci i młodzieży,

3. Panele dyskusyjne,

4. Sesje networkingowe.

2. Organizator zastrzega możliwość realizacji elementów programu konferencji równolegle.

3. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w Programie Konferencji oraz zobowiązuje się do publikowania w źródłach wskazanych w § 1 pkt 4 aktualnych informacji.

 

§ 3 Rejestracja udziału w Wydarzeniu

 

1. Uczestnikiem Wydarzenia jest każda osoba, która bierze udział w Wydarzeniu (dalej jako „Uczestnik”).

2. Udział w Wydarzeniu jest możliwy na podstawie wcześniejszej rejestracji.

3. Uczestnictwo w aktywnościach wymagających wcześniejszej rejestracji nie jest możliwe bez jej dokonania, z zastrzeżeniem sytuacji rezygnacji z uczestnictwa przez zarejestrowanego Uczestnika.

4. Rejestracja odbywa się przez podanie danych Uczestnika i prowadzona jest poprzez formularz rejestracji dostępny na stronie internetowej Wydarzenia.

5. Rejestracja będzie trwała do wyczerpania miejsc.



 

§ 4 Zasady udziału w Wydarzeniu


 

1. Uczestnicy akceptują ustalone reguły przebiegu Wydarzenia oraz jego program oraz zobowiązują się nie wpływać na jego zmianę i nie zakłócać przebiegu Wydarzenia.

2. Przed wejściem na Wydarzenie uczestnik zobowiązany jest wziąć udział w czynnościach związanych z potwierdzeniem wcześniejszej rejestracji.

3. W Wydarzeniu mogą brać udział grupy zorganizowane wraz z opiekunem oraz osoby indywidualne.

4. Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w wydarzeniu tylko w obecności dorosłych opiekunów lub rodziców, którzy odpowiedzialni są za sprawowanie opieki nad małoletnimi w czasie udziału w Wydarzeniu.

5. Organizator i Współorganizatorzy oraz Partnerzy (lista partnerów dostępna na stronie internetowej Organizatora) planują przeprowadzenie fotorelacji z Wydarzenia dla celów dokumentacyjnych (np. raportów i sprawozdań), informacyjnych (dostępnych na stronie internetowej Wydarzenia i innych stronach internetowych z informacją o Wydarzeniu i jego przebiegu), promocyjnych (np. na stronie internetowej Wydarzenia i innych stronach internetowych) profilach w mediach społecznościowych) i archiwizacji (w zakresie nagrań i fotorelacji).

6. Uczestnik biorąc udział w Wydarzeniu, wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie swojego wizerunku w celach wskazanych w ust 5 powyżej, bez prawa do wynagrodzenia z powyższego tytułu. Zgoda obejmuje rozpowszechnianie przez Organizatora, Współorganizatora i Partnerów wizerunku utrwalonego w związku z udziałem w Wydarzeniu poprzez: utrwalanie, zwielokrotnianie przy użyciu wszelkich technik, rozpowszechnianie, korzystanie, wprowadzenie do obrotu, użyczenie, publiczne wykonanie, wstawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, publiczne udostępnianie, archiwizację, w tym w szczególności na stronach internetowych, na profilach w mediach społecznościowych, na wydarzeniach promocyjnych.



 

§ 5 Zasady bezpieczeństwa

1. Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i p.poż obowiązujących na terenie obiektów, w których organizowane jest Wydarzenie oraz stosować się w tym zakresie do poleceń wydawanych przez personel Wydarzenia lub służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo i porządek.

2. Uczestnictwo w Wydarzeniu może się odbywać tylko w wyznaczonych pomieszczeniach i obszarach, zgodnie z obowiązującym programem i porządkiem Wydarzenia. Zabronione jest przebywanie poza wyznaczonym obszarem Wydarzenia.

3. Organizator i Współorganizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione i zgubione podczas Wydarzenia oraz za rzeczy pozostawione w odzieży lub plecakach oddanych do szatni, a także w innych miejscach ogólnodostępnych na terenie Wydarzenia i UP.

4. Postanowienie ust. 3 powyżej stosuje się odpowiednio do rowerów, samochodów i innych pojazdów pozostawionych na terenie UP.

5. Uczestnicy biorąc udział w wydarzeniu nie mogą posiadać ani wnosić na teren Wydarzenia:

a. jakiejkolwiek broni, amunicji, przedmiotów uznanych za niebezpieczne (np. nóż),

b. materiałów wybuchowych, łatwopalnych i toksycznych,

c. długich parasoli,

d. zwierząt, z zastrzeżeniem psów przewodników towarzyszących osobom niepełnosprawnym.

6. Podczas wydarzenia Organizator zabrania prowadzenia na terenie Wydarzenia działalności handlowej, promocyjnej, reklamowej z zastrzeżeniem przypadków, kiedy dany podmiot uzyskał odrębną zgodę.

7. Osobom nietrzeźwym lub będącym pod wpływem środków odurzających, zachowującym się w sposób, który mógłby zagrozić bezpieczeństwu innych Uczestników oraz zakłócić porządek Wydarzenia, a także naruszyć ogólnie przyjęte normy zachowania w miejscach publicznych zakazuje się wstępu na Wydarzenie. Personel Wydarzenia uprawniony jest do zobowiązania osoby, o której mowa w zdaniu poprzednim do opuszczenia terenu Wydarzenia.

8. Personel Wydarzenia w przypadku zakłócania przez Uczestnika ładu i porządku publicznego jest uprawniony do:

a. wylegitymowania Uczestnika w celu ustalenia jego tożsamości,

b. wezwania Uczestnika do stosownego zachowania,

c. żądania opuszczenia terenu Wydarzenia przez Uczestnika i zastosowania wszelkich dostępnych środków, w tym także zatrzymania do chwili przyjazdu Policji, jeśli Uczestnik pomimo wcześniejszego upomnienia nadal zachowuje się w sposób naruszający bezpieczeństwo i porządek Wydarzenia.

9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprzestrzegania przez Uczestników Regulaminu, nie stosowania się przez Uczestników do zaleceń Organizatora oraz poleceń personelu Wydarzenia i służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i porządek.

10. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody w mieniu lub na osobach wyrządzone przez niego lub osoby pozostające pod jego opieką. Odpowiedzialność w takim samym zakresie jak powyżej, Uczestnik ponosi również wobec innych Uczestników.

11. W celu zapewnienia bezpieczeństwa na terenie Wydarzenia, Organizator może korzystać z monitoringu obejmującego cały teren Wydarzenia, jak i jego poszczególne fragmenty.

12. W przypadku zauważenia zagrożenia dla życia i zdrowia Uczestników, Uczestnik zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym personel Wydarzenia.



 

§ 6 Przetwarzanie danych osobowych

 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) Organizator informuje, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie PARADOGMA ul. Sadowa 18C/21, Sanok, REGON: 541615228, NIP: …………………….

2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: rejestracji i udziału w Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Edukacja – Prawo – Psychologia” PARADOGMA

3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale w odniesieniu do danych, o których mowa w ust. 3 – konieczne do zawarcia umowy i uczestnictwa w Wydarzeniu.

4. Pani/Pana dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym nie będą udostępniane osobom trzecim. Pani/Pana dana osobowa w postaci wizerunku może zostać utrwalona na zdjęciach lub filmach z Wydarzenia i przetwarzana na stronach internetowych Organizatora, Współorganizatorów i Partnerów oraz profilach na portalach społecznościowych w sposób umożliwiający dostęp osób trzecich, na cele związane z promocją, w tym na potrzeby relacji z wydarzenia – zgodnie z §4 ust. 5-6 Regulaminu.

6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani do organizacji międzynarodowych.

7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty zapewniające wsparcie informatyczne w organizacji wydarzenia – w tym podmiot dostarczający oprogramowanie służące rejestracji na wydarzenie.

8. Pani/Pana dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym będą przetwarzane do czasu zakończenia Wydarzenia, a następnie przez czas przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć z uczestnictwa w Wydarzeniu. Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku będą przetwarzane w ramach relacji z wydarzenia na stronach internetowych Organizatora oraz profilach Organizatora w portalach społecznościowych do czasu wycofania zgody na przetwarzanie wizerunku.

9. Posiada Pani/Pan prawo do: uzyskania informacji o przetwarzaniu danych osobowych i uprawnieniach przysługujących zgodnie z RODO, dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, a także prawo do usunięcia danych osobowych ze zbiorów administratora (chyba że dalsze przetwarzanie jest konieczne dla wykonania obowiązku prawnego albo w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń), oraz prawo do ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. W zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody posiada Pani/Pan również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres: paradogma.official@gmail.com, pocztą tradycyjną na adres Organizatora ul. Sadowa 13C/21, 38-500 Sanok.

11. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

 

§ 7 Postanowienia końcowe

 

1. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Wydarzenia, zmiany jego programu i formuły. O odwołaniu wydarzenia Organizator ogłosi na stronie internetowej Wydarzenia, o której mowa w §1 ust. 4.

2. Organizator nie będzie wobec Uczestników zobowiązany do żadnej rekompensaty lub odszkodowania z tytułu odwołania Wydarzenia lub zmiany programu Wydarzenia, ani do zwrotu kosztów poniesionych celem uczestnictwa w Wydarzeniu.

2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

bottom of page